Często zadawane pytania :

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Jeżeli potrzebujesz dokładniejszych informacji, skontaktuj się z nami.

  • Jeżeli zgubiłeś lub zapomniałeś swoje hasło, kliknij na link "Zapomniałeś hasła?" w rubryce moje konto  

    Podaj po prostu swój adres e-mail (adres, którego użyłeś w trakcie zakładania konta na Agriaffaires lub Machineryzone) w celu zresetowania hasła

  • Okres początkowej publikacji ogłoszenia obejmuje 8 tygodni i może różnić się w zależności od rubryki, w której zostanie opublikowane Twoje ogłoszenie. Aby poznać dokładny okres publikacji Twojego ogłoszenia i wznowienia publikacji w razie potrzeby, wejdź na swoje konto  w rubryce "Moje ogłoszenia" i aktywuj okres publikacji dostosowany do Twoich potrzeb.

  • Powinieneś skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, jego kompletne dane adresowe są podane w zakładce "Kontakt ze sprzedawcą" na dole każdego ogłoszenia, pod charakterystykami sprzętu.

    Tylko sprzedawca może Ci udzielić informacji na temat sprzedawanego sprzętu, Agriaffaires i MachineryZone są pośrednikami, a nie sprzedawcami.

    Jeżeli regularnie kupujesz sprzęt używany, zalecamy założenie osobnego konta, abyś mógł bezpłatnie korzystać ze wszystkich usług oferowanych przez Agriaffaiers (zapisywanie własnych ogłoszeń, powiadomienie mailowe, itp.).

  • Aby znaleźć maszynę na portalach Agriaffaires lub MachineryZone, możesz:

    - Albo wybrać daną rubrykę z menu głównego i następnie typ maszyny. Na przykład: Ciągniki / ciągnik sadowniczy - Koparki / Koparki Gąsienicowe

    - Albo uruchomić wyszukiwanie z użyciem wyszukiwarki

    Możesz również utworzyć powiadomienie i otrzymać mailem zawiadomienie, że ogłoszenie spełniające Twoje kryteria wyszukiwania zostanie opublikowane na portalu.

  • Aby zamieścić swoje ogłoszenia na portalach Agriaffaires lub MachineryZone, wystarczy wykonać poszczególne etapy klikając link "Zamieść ogłoszenie" w górnym pasku nawigacji.
    Masz już konto: zaloguj się !
    Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż konto kilkoma kliknięciami i zamieść swoje ogłoszenia na portalu internetowym.

  • Aby znaleźć maszynę na portalach Agriaffaires lub MachineryZone, możesz:

    - Albo wybrać daną rubrykę z menu głównego i następnie typ maszyny. Na przykład: Ciągniki / ciągnik sadowniczy - Koparki / Koparki Gąsienicowe

    - Albo uruchomić wyszukiwanie z użyciem wyszukiwarki

    Możesz również utworzyć powiadomienie i otrzymać mailem zawiadomienie, że ogłoszenie spełniające Twoje kryteria wyszukiwania zostanie opublikowane na portalu.

  • Chcesz zlecić transport swoich maszyn? Wyślij zapytanie ofertowe i uzyskaj kilka kosztorysów dzięki usłudze transportowej.
    W tym celu na stronie ogłoszenia kliknij link "Usługa transportowa”, wyślij zapytanie ofertowe do naszych partnerów i otrzymasz mailem kosztorysy dostosowane do Twojego zapytania.
    Jesteś firmą transportową, specjalizujesz się w transporcie maszyn i chcesz wejść do grona zatwierdzonych usługodawców w ramach naszej usługi transportowej? Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +33 1 60 87 11 60 lub mailowo poprzez nasz formularz kontaktowy.

  • Znalazłeś poszukiwany sprzęt i nie chcesz już otrzymywać powiadomień e-mailem? Po zalogowaniu na swoje konto możesz usunąć lub zmienić częstotliwość swoich powiadomień Zaloguj się

  • Agriaffaires i Machineyzone proponują również usługi transportowe i usługi kredytowe. Możesz uzyskać do nich dostęp bezpośrednio z ogłoszenia klikając odpowiednie linki.
    Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat naszych ofert i usług

  •  Ogłoszenia, które zapisałeś, są przechowywane w "Moje ulubione ogłoszenia" na górze strony. Możesz je odnaleźć przy kolejnej wizycie. Jeżeli ogłoszenie nie jest już aktywne na portalu, automatycznie zniknie z Twojego wyboru.
    Uwaga: jeżeli usuniesz cookies ze swojego komputera, utracisz wszystkie swoje zapisane ogłoszenia.

  • Możesz zrezygnować z udostępnienia swoich danych adresowych we własnych ogłoszeniach (nazwisko, adres i numer telefonu)
    W tym celu zaznacz opcję "ukryj dane adresowe" w trakcie wprowadzania swojego ogłoszenia. Zobacz koszt i szczegółowe informacje dotyczące tej usługi tutaj
    Do skontaktowania się z Tobą kupujący mogą używać formularza odpowiedzi, który oddajemy im do dyspozycji i w którym Twoje dane adresowe nie są widoczne.

  • Szukasz aktywnie jakiejś maszyny? Masz możliwość zapisania swojego wyszukiwania i utworzenia powiadomienia, aby otrzymywać bezpośrednio mailowo nowe ogłoszenia.

    Ta funkcja jest dostępna po utworzeniu konta. Po wykonaniu wyszukiwania ze sprecyzowanymi kryteriami możesz zapisać wyszukiwanie i utworzyć powiadomienie. Kliknij po prostu "Zapisz moje wyszukiwanie lub utwórz powiadomienie” w lewym menu.

    Możesz wybrać częstotliwość wysyłania powiadomień: natychmiast, raz dziennie lub raz w tygodniu. Wszystkie powiadomienia na Twoim koncie będą zgromadzone w menu „Moje wyszukiwania, moje powiadomienia”. W dowolnym momencie możesz zmienić lub usunąć dane powiadomienie.

  • Możesz znaleźć wszystkie swoje zamówienia w toku na swoim koncie w rubryce "moje zamówienia".

    Uwaga: dla zamówień nie potwierdzonych przechowujemy Twoją historię przez okres maks. 15 dni. 

  • Płatność za Twoje ogłoszenie nastąpi po zakończeniu jego wprowadzania.
    Masz do dyspozycji 3 sposoby płatności :
    - Karta kredytowa (płatność zabezpieczona) – publikacja Twojego ogłoszenia nastąpi w ciągu 24 godzin w dniu roboczym
    - Przelew (opłata manipulacyjna 2 €) - publikacja Twojego ogłoszenia nastąpi w ciągu 24 godzin w dniu roboczym, po otrzymaniu Twojego przelewu
    - Czek (opłata manipulacyjna 5 € ) - publikacja Twojego ogłoszenia nastąpi w ciągu 24 godzin w dniu roboczym, po otrzymaniu Twojego czeku
    Faktura jest sporządzona w momencie publikacji Twojego ogłoszenia na portalu. Otrzymasz ją e-mailem i możesz również wyświetlić ją na swoim koncie.

  • Aby zobaczyć swoje faktury, zaloguj się na swoje konto, a następnie przejdź bezpośrednio do faktur w menu rozwijanym
    Możesz wyświetlić faktury albo pobrać je w formacie pdf. Nasze faktury są wystawiane na nazwisko widniejące na Twoim koncie klienta. Upewnij się, czy informacje te są zgodne z informacjami, które chciałbyś mieć na swoich fakturach.

  • Zauważyłeś problem techniczny na portalu, problem z wyświetlaniem, problem z aktualizacją Twoich informacji:
    W pierwszej kolejności wyczyść pamięć podręczną swojej przeglądarki internetowej. Jeżeli problem nadal występuje: Skontaktuj się z nami

    Nie znalazłeś rubryki odpowiedniej dla swojego sprzętu, listę rubryk znajdziesz tutaj
    lub skontaktuj się z nami, aby zasugerować nam nową rubrykę.

  • Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem +33 (0)1 60 87 11 60
    Wszystkie nasze dane adresowe znajdziesz tutaj